08.04.2017

Sin in my Heart | mono






Ostatnie foty w różowych włosach. Lubię zmiany, szczególnie jeśli chodzi o wygląd ale moje kolory to czerwony/czarny/biały, więc potrzebuję
spokojniejszego koloru na głowie. Tęsknię za moimi czerwonymi bluzami, które gryzły się z różem :( zdjęcia z dzisiejszego posta robione z dobry miesiąc temu, bardzo bardzo je lubię, może dlatego wrzuciłam ich aż tak dużo. Chyba najwięcej ze wszystkich :) przed nami dużo pracy, przywiozłam dużo nowości z Łodzi i zebrałam sporo lumpexowych perełek do focenia, tak więc pogodo - teraz musisz nam sprzyjać! 
Dzisiejszy set podzielony na dwa podstawowe kolory czarny i biały, i dwa materiały. Kurtka, która przez ćwieki i suwaki wydaje się ciężka i masywna i przy niej tiul, który kojarzy się z lekkością. Dopełnienia i odrobiny koloru dają tylko usta, no i włosy :) mnie podobają się meeega takie połączenia :) enjoy




















kurtka, bluza z tiulem, spodnie - ZARA
buty - Vintage shop
torba - Mango




zdjęcia Michał Tyszkiewicz